Вітаю Вас, Гість | RSS
Неділя, 23.07.2017, 23:40

ДПА - 2015

 

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602

ДПА 2015 у ЗНЗ:

І ступеня - з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, читання та математики; 
ІІ ступеня - з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу;
ІІІ ступеня - з трьох предметів у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування - з української мови у формі ЗНО; з 22 по 28 травня - у навчальних закладах з двох предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів.

Наказ МОН України від 20.02.2015 №192

Додаток до наказу МОН України від 20.02.2015 №192 (Вимоги до змісту атестаційних завдань)

 Лист МОН України "Про деякі питання проведення ДПА та ЗНО у 2014/2015 н.р." від 20.01.2015 № 1/9-21

Положення про ДПА 2015 (Наказ МОН України від 30 грудня 2014 року  № 1547 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602 

Наказ МОН України від 01.10.2014р № 1120 "Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році" (Про ДПА і ЗНО з укр.мови та літератури)

Ви можете швидко і легко підготуватись до Державної підсумкової атестації, затративши мінімум зусиль та часу, а також знайти найпопулярніші збірники завдань державної підсумкової атестації за кілька останніх років, затверджені Міністерством освіти і науки України, та відповіді до них натиснувши на посилання:

Офіційни сайт ДПА - 2015

 

ЗНО - 2015

Відповідно до наказу МОН України № 1120 від 01.10.14 р. «Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році» затверджено перелік навчальних предметів зовнішнього незалежного оцінювання: українська мова і література, математика, фізика, хімія, історія України, географія, біологія, російська мова, англійська, німецька, французька, іспанська мови...  Читати більше

Переглянути лист УЦОЯО

Як підготуватися до ЗНО

Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте  необхідні підручники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер’єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картинки в цих тонах.

Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «Трохи позаймаюся»,— а які саме розділи і теми.

Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того матеріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде.

Чергуйте заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — перерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.

Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам’ятати напам’ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записувати. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.

Як запам’ятовувати матеріал?

Психологи встановили, що наша оперативна пам’ять за одночасного сприйняття здатна утримати і потім відтворити в середньому лише сім об’єктів. Тому матеріал краще розбити на смислові частини, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові частини матеріалу необхідно збільшувати й узагальнювати, виражати головну думку однією фразою.

Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам’ятовувати складний текст, не розібравшись у його внутрішніх зв’язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголовніше.

Використовуйте асоціації. Метод локальної прив’язки полягає у побудові для ряду, який ви намагаєтесь запам’ятати, об’єктів іншого ряду - опорного, з добре знайомих або легких для вивчення пунктів. Таким опорним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи завченого ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв’язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали матеріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.

Як повторювати?

Перекажіть текст своїми словами, і ви легше його запам’ятаєте, аніж просто прочитавши багато разів, — адже це активна розумова праця. Загалом будь-яка аналітична робота з текстом дозволяє краще його запам’ятати. Це може бути перекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного фону або матеріалу тощо.

Конспектування. Виявляється, текст можна сильно скоротити, представивши його у вигляді схеми — «зірки», «дерева», «дужки» тощо. При цьому сприйняття та якість  запам’ятовування значно покращуються через образність запису. Таким чином, вам необхідно розбити великий текст не більш, ніж на 7 частин, пов’язати ці частини між собою, виділити опори (слова і думки, що стоять за ними) і завчити їх. У системі заучування матеріалу важливу роль відіграє повторення.

Як психологічно підготуватися до іспитів

Для того, щоб у кризовій ситуації не втрачати голови, необхідно не ставити перед собою надзавдань і надмети. Не варто чекати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до іспитів заздалегідь, помалу, частинами, спокійно. Якщо дуже важко зібратися із силами і з думками, спробуйте запам’ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до вивчення складного матеріалу. Щодня виконуйте вправи на зняття напруження, втоми, на розслаблення.

Як уникнути хвилювань

1. Запишіть на аркуші паперу те, що вас непокоїть. Покладіть його під подушку або в шухляду столу на сім днів. Доти, можливо, проблема вирішиться сама собою або її вже розв’яжете ви.

2. Запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?» Коли ви зрозумієте, що ні, придумайте щось, що справді могло б зарадити.

3. Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас. Якщо ви не можете поговорити з батьками, знайдіть іншого дорослого, якому ви довіряєте, і поговоріть із ним або нею. Удвох ви, напевно, придумаєте розумний план, як впоратися з вашим хвилюванням.

4. Пам’ятайте: занепокоєння — це емоція, а не метод розв’язання проблем.

5. Якщо ваші переживання стали нав’язливими, зверніться до  психолога.

Що робити, якщо втомилися очі?

Виконайте дві будь-які вправи:

- погляньте по черзі вгору-вниз (25 с), ліворуч-праворуч (15 с);

- напишіть очима своє ім’я, по батькові, прізвище;

- фіксуйте погляд то на віддаленому предметі (20 с), то на аркуші паперу перед собою (20 с);

- намалюйте очима квадрат, трикутник — спочатку за годинниковою стрілкою, потім навпаки.

Як легше запам’ятовувати?

- Не завжди що більший обсяг матеріалу, то важче його запам’ятати. Великий уривок вивчати корисніше, ніж короткий вислів.

- Запам’ятати легше те, що розумієш. Розподілене заучування краще від концентрованого. Учіть з перервами, не все підряд, краще помалу, ніж все одразу.

- Більше часу витрачайте на повторення по пам’яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання.

- Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим — розумно починати з більшого.

Підготовка до іспитів

- Насамперед має сенс обладнати місце для занять:

- Починаючи підготовку до іспитів, варто скласти план. Для початку добре визначити, хто ви — «сова» або «жайворонок», і залежно від цього максимально завантажувати ранкові або, навпаки, вечірні години.

- Складаючи план щоденної підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні будете вчити, які саме розділи якого саме предмета. Обов’язково слід чергувати роботу і відпочинок.

- Добре починати на свіжу голову, з найважчого, із того розділу, який знаєте гірше за інші. Але якщо трапляється так, що «немає настрою», тоді варто почати навпаки, з того, що знаєте найкраще, з матеріалу, який вам найбільш цікавий.

- Готуючись до іспиту, не слід намагатися прочитати і запам’ятати дослівно весь підручник.

Корисно повторювати матеріал за окремими питаннями. Прочитавши питання, спочатку згадайте та обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, потім перевірте себе за підручником. Перевірте правильність дат, основних фактів. Після цього уважно, повільно прочитайте підручник, конспект, виділяючи головні думки,— це опорні пункти відповіді.

- Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені цього дня.

Любі друзі до вашої уваги декілька корисних посилань, які можуть стати вам у нагоді при підготовці до ДПА чи ЗНО, або просто допоможуть цікаво та корисно провести час.

Спеціалізовані Інтернет-сайти дитячої літератури

http://childbooks.blox.ua/html – веб-сайт „Книги для дітей” 
http://abetka.ukrlife.org/ – веб-сайт для дітей „Весела абетка”
http://www.abetka-logopedka.org/ – веб-сайт „Світ дитини”
http://www.kazka.in.ua/ – веб-сайт „Українська казка”
http://www.ae-lib.org.ua/_lit_child.htm – веб-сайт „Дитяча література”
http://www.levko.info/ – дитячий сайт „Левко”
http://www.mysl.lviv.ua/ – веб-сайт „Країна міркувань”
http://slovogray.narod.ru/ – літературний сайт Ігоря Січовика
http://dytjachi-virshi.org.ua – авторський сайт „Віршики пана Назара

Освітньо-інформаційні ресурси

http://teacher.at.ua/ – веб-сайт „Вчитель вчителю, учням та батькам”
www.balachka.com – веб-сайт „Пиши українською”
http://bibliyna-istoriya.org.ua/ – веб-сайт „Біблійна історія”
http://cikave.org.ua/pro-sajt/ – веб-сайт „Цікаво про цікаве”
http://www.ukr-tur.narod.ru/ – веб-сайт „Світ географії та туризму”
www.akBooks.com.ua – веб-сайт „Академічна книгарня@онлайн”
Lcorp.ulif.orgю.ua – український лінгвістичний портал «Словники України»
http://www.idea-ukraine.org/ – проект „Відкритий світ інформаційних технологій”

Інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек

http://www.4uth.gov.ua/ – веб-сайт Державної бібліотеки України для юнацтва (Київ)
http://www.chl.kiev.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України для дітей
http://www.nbuv.gov.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського (Київ)
http://www.bukvoid.com.ua/ – веб-сайт „Буквоїд”
http://www.nplu.org/ – веб-сайт Національної парламентської бібліотеки України (Київ)
http://www.ukrbook.net/ – веб-сайт Книжкової палати України імені Івана Федорова (Київ)
http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html – веб-сайт „Бібліотеки в мережі Internet”
http://lyapota.boom.ru/lib.htm – колекція посилань на кращі електронні бібліотеки
http://book.uraic.ru/ssylki/biblioteki – Інформаційно-довідковий портал „Library.ru”
http://www.loc.gov/ – веб-сайт Бібліотеки Конгресу США
www.bnf.fr/ – Bibliotheque Nationale или BNF) — веб-сайт Національної бібліотеки Франції
www.bl.uk/ – веб-сайт Британської бібліотеки

Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України

http://prostir.museum/ – портал „Музеи Украины”
http://www.prostir.museum/sites/ua – веб-сайт „Музейний простір України”
http://namu.kiev.ua/ – веб-сайт Національного художнього музею України
http://www.warmuseum.kiev.ua/ – веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років
http://hutsul.museum/ – веб-сайт Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття
http://museum.odessa.net/fineartsmuseum/ – веб-сай Одеського художнього музею
http://www.archaeology.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського державного археологічного музею
http://www.oweamuseum.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва
http://muzey.vn.ua/ – веб-сайт Вінницького обласного краєзнавчого музею
http://www.museum.lviv.ua/ – веб-сайт Львівського музею історії релігії
http://lvivgallery.org/ – веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв
http://honchar.org.ua/ – веб-сайт Музею I.М. Гончара
http://www.chersonesos.org/ – веб-сайт Національного заповідника „Херсонес Таврійський”
http://www.tmf-museum.kiev.ua/ – веб-сайт Державного музею театрального, музичного і кіномистецтва України

Інтернет-сайти світових музеїв та картинних галерей

http://poklonnayagora.ru/ – веб-сайт Центрального музею Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. (Росія)
http://www.muar.ru/ – веб-сайт Державного музею архітектури ім. А.В. Щусєва (Росія)
http://www.spbmuseum.ru/ – веб-сайт Держаного музею історії Санкт-Петербурга
http://www.vmdpni.ru/ – веб-сайт Всеросійського музею декоративно-прикладного і народного мистецтва
http://www.mmoma.ru/ – веб-сайт Московського музею сучасного мистецтва
http://www.polotskmuzey.vitebsk.by/ – веб-сайт Національного Полоцького історико-культурного музею-заповідника (Білорусь)

Шановні батьки та діти!

Скоро закінчується 2014-2015 навчальний рік, наступлять літні канікули тому, ми хочемо ще раз нагадати правила безпечного відпочиноку влітку. 

 Пам'ятка «Правила безпечного поводження вдома і на вулиці»

•Не відчиняй дверей незнайомцям, не приймай подарунків від незнайомців, не сідай у машину до незнайомців.

•Попереджай батьків про своє місцезнаходження під час прогулянки.

• Грайся на ігрових, а не на будівельних, майданчиках чи біля проїжджої частини.

•Катайся на роликах, скейтборді, велосипеді лише на безпечних майданчиках і доріжках.

• Не перебувай тривалий час на сонці, носи капелюха.

•На прогулянку до лісу вдягайся так, щоб тіло було максимально захищене.

•Не чіпай незнайомі ягоди та гриби: вони можуть бути отруйними.

• Бери їжу лише чистими руками, уживай вимиті овочі та фрукти.

• Не куштуй самостійно ліків — це небезпечно!

Правила безпечного поводження на дорозі

• Ходи лише правою стороною тротуару.

•Переходячи дорогу, спочатку подивись ліворуч, потім — праворуч, переходь дорогу лише за відсутності транспорту.

Правила безпечного поводження з електроприладами

•Вимикаючи електроприлад, не витягуй вилку з розетки за шнур.

•Не торкайся мокрими руками електроприладів, що перебувають під напругою.

• Не користуйся несправними електроприладами, розетками.

•Не грайся сірниками та запальничками: ігри з вогнем можуть призвести до пожежі.

•Не залишай без нагляду ввімкнені електроприлади та газові плити: це також може спричинити пожежу.

•Дотримуйся правил протипожежної безпеки в турпоході, відпочиваючи на природі.

Правила безпечного поводження на воді

• Купайся тільки в сонячну погоду за температури повітря не нижче від +20...+25 °С і води — не нижче від +18...+20 "С та завжди під наглядом дорослих.

•Для купання відведено спеціальні місця, в інших місцях купатися заборонено.

•Якщо ти не вмієш плавати, не заходь у воду глибше, ніж по пояс.

• Не пірнай, якщо не знаєш глибини та рельєфу дна.

•Не запливай далеко на надувному матраці.

•Не грайся в небезпечні ігри у воді.

•Не подавай жартома сигналів тривоги.

•Не забруднюй воду та берег.

•Пам'ятай: купатися можна не більш ніж 10—15 хв, щоб не переохолоджувати організм.

Киківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017 | Хостинг від uCoz